Potaknuti dječjim razgovorom o pingvinima i iščekivanju snijega, ovaj tjedan djeci smo odlučili dočarati sve ljepote i zanimljivosti Sjevernog i Južnog pola. Kroz baratanje i istraživanje senzornih materijala (umjetni snijeg, vata, pjena za brijanje, stiropor) u aktivnostima „Polarnog pecanja“, „Pisanja u snijegu“ te različitim likovnim aktivnostima utjecali smo na razvoj spoznajnih funkcija i aktivnog istraživačkog odnosa prema okolini te na razvoj kreativnosti. Kroz ovotjednu temu formirali smo i novi centar „Iglu“ za osamu, čitanje prigodnih slikovnica, ali i simboličku igru koja je uvelike razvijala dječju maštu. Djeca su se samostalno dosjetila pecati ribu pored iglua pa ju nositi u iglu i praviti ručak „za obitelj Eskime“.
Pored novog centra djeci su ponuđene slikovnice i fotografije različitih životinja gdje su ih mogli razvrstavati po polovima ili nositi u iglu i u miru promatrati. Djeca su se često tijekom dana zaustavljala i komentirala fotografije:
L.Z. „Ovaj čiko je obukao debelu jaknu da mu ne bude hladno na snijegu i u kućici.
E.R. „Ta ti se kućica zove iglu i tu žive Eskimi.“
K.S. „Pingvini jedu ribu, vidjela sam to na televiziji kod kuće.“
M.K. „Ovaj medvjed nije kao naš smeđi, nego je bijel kao snijeg.“
A.J. „Ova djevojčica ima ovakve oči (pokazuje kose oči na sebi u čemu je svi počinju slijediti i oponašati Eskime).“
Očekivano, ovotjedna tema izazvala je veliko oduševljenje kod djece koje ih je samo još više potaknulo na igru i istraživanje. Zasigurno ćemo provedene aktivnosti produžiti dokle god njihov interes bude trajao!