U mjesecu rujnu jaslička skupina „ Iskrice“ uspješno je prošla zajedničku prilagodbu uz međusobnu suradnju, stvaranje vlastitih pravila, ostvarivanje komunikacije kroz vizualne i taktilne predmete, usvajanje novih pravila te rutina, poštivanje tuđih prava, želja i potreba kroz dogovore, rješavanje sukoba mirnim putem te razvijanja tolerancije kroz igru.
U skupini „ Iskrice“ nalaze se centri:
- centar kuhinje – ostvaruju se aktivnosti :
- manipuliranje sa priborom za jelo, vaganje voća i povrća, baratanje sa uređajima, pripremanje hrane te posluživanje, sortiranje voća i povrća, spremanje na podlogu
- centar građenja – ostvaruju se aktivnosti:
- nizanje, građenje, manipuliranje sa vozilima, oponašanje i kretanje životinja, korištenje tepih staze za simboličku igru, sastavljanje i rastavljanje, sortiranje i razvrstavanje igračaka
- istraživački centar – ostvaruju se aktivnosti:
- razvijanje taktilne percepcije kroz dodir, osjet, oblike, veličine i materijale
- razvijanje vizualne percepcije kroz boje i predmete, sličnosti i razlike
- razvijanje percepcije sluha kroz tišinu, buku i šum, zvukove u radnjama i aktivnostima te boju glasa
- likovni centar – ostvaruju se aktivnosti:
- manipuliranje i baratanje sa različitim likovnim sredstvima i materijalima (akvarel boje, tempere, pastele, ugljeni štapići, drvene bojice, neoblikovani materijali)
- stolno – manipulativni centar- ostvaruju se aktivnosti:
- razvijanje taktilne i vizualne percepcije
- istraživanje različitih materijala, oblika, podloga, struktura
- kombiniranje i istraživanje didaktičkih igračaka
- umetanje, nizanje, imenovanje boja, oblika i životinja
- razvijanje motoričkih vještina
- razvijanje kognitivnih sposobnosti
- razvijanje prostorne percepcije (orijentacija gore-dolje; ispod-iza ; lijevo-desno)
U sklopu našeg vrtića imamo i veliku dvoranu u kojoj vrlo rado provodimo naše tjelesne aktivnosti.
U tjelesnim aktivnostima razvijamo:
- koordinaciju oko-ruka
- Koordinaciju i ravnotežu u kretanju (hodanje, trčanje sa predmetima, hodanje na različitim podlogama, penjanje i spuštanje, skakanje i provlačenje)
- Istražujemo prostor i okolinu kroz orijentaciju u prostoru (poligon sa zadacima, loptice u boji, lopte, hula-hop i ostali rekviziti za igru)
Svakodnevno razvijamo glazbeno stvaralaštvo kroz prigodne pjesmice te brojalice i „prstovne „ igre koje mlađa djeca jako vole te brzo usvajaju nove riječi kroz dramatizaciju pokreta te stvaraju osjećaj za ritam i prepoznavanje melodije i teksta.
Odgojiteljice Natalija Vidaković, Anamarija Kanisek i pomoćna radnica za njegu i skrb djece Katarina Patrčević