Sukladno trenutnom godišnjem dobu, s djecom smo kroz protekla dva tjedna proučavali Sjeverni i Južni pol – način života Inuita (Eskima), polarne životinje te proces nastajanja leda i snijega. Kao i svake godine, djeca su i ovaj puta pokazala veliki interes za usvajanjem novih i ponavljanjem već usvojenih pojmova kroz različite aktivnosti. Nakon jutarnjih edukativnih videozapisa i slikovnica o Arktiku i Antarktici, djeca bi se uputila u neke od zanimljivih centara aktivnosti. Tako je uz pomoć soda bikarbone, pjene za brijanje i malih vrijednih ruku nastao i umjetni snijeg kojim su djeca manipulirala, tražila i sortirala pahuljice te različite perlice i figurice polarnih životinja.
Druga djeci omiljena aktivnost bila je spašavanje zaleđenih životinja pomoću posudica i tople vode. Na ovaj način spoznali su što znači kada kažemo da je vani „minus“, kako nastaje led te kako ga otopiti. Ovime smo također i nadopunili naš centar istraživanja koji je bio povezan s igluom – novim centrom „Sjeverni i Južni pol“ koji je okružen fotografijama polarnih životinja i brojnim drugim zanimljivostima polova. Djeca su vrijeme za slobodnu igru često provodila upravo tamo. Tako su maštovito donosili i povezivali igračke iz cijele sobe – pecali su ribe, kuhali ručak, čitali slikovnice u igluu, družili se s pingvinima… Također, djeca su kroz različite likovne tehnike kao što su izrezivanje i lijepljenje kolaž papira i vate, bojanje temperama i drvenim bojicama obogatila pano likovnim radovima. Kako nam je bilo, možete pogledati na fotografijama.
Veliki pozdrav sa Sjevernog pola šalju vam Zvončići i odgojiteljice Jukić Sunarić i Opačak!