U tjednu od 14. ožujka bili smo okupirani raznim aktivnostima koje želimo podijeliti sa svima! U nastavku su fotografije i video zapisi, uživajte u gledanju! 🙂
LIKOVNI CENTAR
U likovnim aktivnostima nastojimo stvoriti opuštenu i kreativnu atmosferu uz slušanje klasične glazbe i ugodnu komunikaciju. Tako dijete može ostvariti punoću svog likovnog izraza. Također, u likovnom centru svakodnevno istražujemo boje miješanjem i stvaranjem različitih nijansa. Često koristimo bijelu boju kako bi posvijetlili ili crnu kako bi potamnili određenu boju.
DOLAZAK PROLJEĆA
Od običnog kartona, papirnatih vrećica, tuljaca i ostalih prirodnih materijala možemo stvoriti čuda. Od takvog neoblikovanog materijala uspjeli smo dočarati dolazak proljeća u naše krajeve i naš vrtić.
– Buđenje prirode: smeđem drveću unijeli smo malo boje i tako prikazali listanje lišća te pupanje cvjetova.
Povratak ptica selica – ptičice se vraćaju na naše grančice te zvukom pjeva unose ugodnu atmosferu u našu sobu, tako smo mi potaknuti njihovim povratkom odlučili oslikati naše ptičice.
Cvjetići i kantice: aktivnost koja se sastoji od dva dijela; djeca su prvo crtala cvijeće, a zatim smo oslikavanjem tuljaca napravili kantice za zalijevanje cvijeća i sve to na kraju spojili.
GLAZBENA AKTIVNOST
Djeca su u vrtiću svakodnevno izložena glazbenim aktivnostima koje služe kao sredstvo opuštanja, spoznavanja, zabave, oslobađanja od napetosti i sramežljivosti te pripadanja zajednici. Koristit ćemo različite vrste glazbe kako bismo obogatili glazbenu kulturu djece. S obzirom na to da nam stiže proljeće, započeli smo s usvajanjem pjesmice „Visibaba mala“. Najprije smo slušali pjesmicu, zatim smo je pjevali i na kraju svirali. Svi su se okušali u sviranju klavijatura i upoznali s izgledom veselih i šarenih nota.
CENTAR ISTRAŽIVANJA
Boje
Djeca su kroz istraživanje boja razvijala i finu motoriku u aktivnostima s drvenim kvačicama, s umetanjem drvenih štapića, s drvenim kolutima te drvenim „vijcima“ u boji). Istraživali smo osnovne i izvedene boje. Tražili smo predmete iz okoline i klasificirali ih prema bojama, uočavali smo i imenovali geometrijske oblike. Kroz eksperimente su djeca istraživala topljivost boja u ulju i vodi. Kroz igru s bojama, djeca su razvijala komunikaciju, slušanje, razumijevanje te strpljivost.
Istraživanje biljaka
Kroz igru smo uočavali razlike između biljaka i ostalih predmeta iz okoline. Djeca su zaključila da su biljke sve prirodnine koje rastu iz tla. Krenuli smo s istraživanjem dijelova biljaka, imenovali smo dijelove cvijeta od korijena do latica. Zatim smo istraživali i opipavali svojstva zemlje u kojoj rastu biljke, djeca su imala priliku vidjeti i dotaknuti korijen žive biljke, njenu stabljiku, lišće i cvijet. Također, uspjeli smo presaditi jedan cvijet koji će ukrašavati našu sobu i o kojemu ćemo se brinuti.
DVORANA
Redovita kineziološka aktivnost djece predškolske dobi doprinosi skladnom rastu i razvoju djeteta te razvoju osnovnih motoričkih sposobnosti, znanja i vještina. Tjelesna aktivnost omogućava jačanje organizma i očuvanje dječjeg zdravlja. Tako smo krenuli vježbati u našoj novoj dvorani. Djecu jako veseli odlazak u dvoranu te različiti poligoni. Krenuli smo i sa štafetnim igrama u kojima djeca razvijaju spretnost, pokretnost, brzinu te logičko razmišljanje jer su izloženi složenijim zadacima s više etapa.
To bi bilo sve od nas u ovoj objavi, ali nismo gotovi s aktivnostima ovaj tjedan! 😉 Pratite nas i dalje kako biste bili u tijeku sa svime što se događa u Zvončićima!
Aktivnosti pripremile i vodile: odgojiteljice Marija Komljenović i Mirna Molnar